MarketingSpendOptimiserTM to nowoczesne podejście do roli marketingowca poprzez wychodzenie z roli menadżera produktu/marki/potfolio a wchodzenie w rolę menadżera biznesu, który posiada narzędzia i kompetencje do tworzenia balansu pomiędzy inwestycją w satysfakcję konsumenta/klienta a wynikami finansowymi - zestraja program aktywności oraz inwestycji marketingowych w program zyskownego wzrostu marki/portfolio.

MarketingSpendOptimiserTM jako pakiet narzędziowy wykorzystuje się na poziomie strategicznym – przy definiowaniu celów, kluczowych wyzwań/możliwości dla marki oraz taktycznym – przy podejmowaniu codziennych decyzji inwestycyjnych w markę.


MarketingSpendOptimiserTM tool kit składa się z 4 kluczowych narzędzi:

  • StrategoBrandFunnelTM
  • StrategoCommunicationOptimiserTM
  • StrategoCampaignOptimiserTM
  • StrategoSponsorshipOptimsierTM
powrót