Presja, której poddany jest każdy marketingowiec staje się coraz silniejsza: od spadającej dynamiki rynku, wzrostu 
znaczenia “marek własnych”, coraz większych wymagań zorientowanego na cenę konsumenta, po ciągłą 
konsolidację kanałów dystrybucji, erozję marż etc.

W takim otoczeniu, aby odnosić sukcesy coraz ważniejsze stają się kompetencje marketingowe.

W Stratego Partners wychodząc na przeciw tym zjawiskom przygotowaliśmy zestaw narzędzi – będących kompilacją 
naszej wiedzy i doświadczenia, które mają za zadanie transfer najlepszych praktyk marketingowych do organizacji 
klienta – bezpośrednio wpływając na kreowanie przewagi konkurencyjnej.

Wdrożenie przejrzystych procesów, modeli i narzędzi pomaga stworzyć wspólny mianownik w wewnętrznej 
oraz zewnętrznej komunikacji organizacji klienta.

Stratego Partners tools mogą być wdrożone do organizacji w formie projektu lub wykorzystane w trakcie pracy nad 
danym wyzwaniem klienta.